Історія: Двоповерхові омнібуси-кабріолети

У 1847 році англійські компанії
«Adams & Co» і
«Fairfield works» виготовили транспортний засіб - своєрідний автобус того часу, з двома поверхами, на першому поверсі якого були вікна і місця для пасажирів розміщувалися уздовж них, а на другому поверсі не було даху і місця розміщувалися по всій його довжині. Це стало першим серійним двоповерховим транспортом. Який використовувався в якості громадського транспорту, з встановленими тарифами за перевезення.

Вся ця витівка з двоповерховими автобусами, що пересуваються за допомогою кінської сили, спочатку не була популярна. Знадобилося майже 10 років для того щоб ця ідея завоювати популярність у населення, і це тільки після того як в 1852 році, Джоном Грінвудом був побудований набагато більший двоповерховий автобус. Він відрізнявся хорошою місткістю до 42 пасажирів, зручною драбиною з першого на другий поверх і використанням сили двох коней.